Învățare, înțelegere și dezvoltare

Am o experiență de peste 15 ani în domeniul training-ului și al dezvoltării personale. Preocuparea mea principală, transformată în pasiune este să proiectez și să implementez programe de învățare de cea mai bună calitate, susținute la cel mai înalt nivel. Pe parcursul carierei mele, am lucrat cu peste 60 de companii multinaționale din diverse industrii și am petrecut peste 12.000 de ore facilitând educația adulților.

Îmi propun să aduc structură și claritate în mintea oamenilor pentru a dezvolta abilități esențiale, pentru a crește capacitatea și îmbunătăți performanța. Susțin și sprijin indivizii, echipele și organizațiile să învețe și să se dezvolte, să vizualizeze și să reflecte, să colaboreze și să obțină rezultate semnificative. Folosesc training-ul, coaching-ul și vizualizarea ca instrumente principale.

Mai jos poți găsi o listă cu principalele programe de training pe care le-am dezvoltat și pe care le implementez cu succes pentru angajații companiilor care îmi solicită serviciile. Dacă vrei să organizezi un workshop practic pentru cei din organizația ta, iată care sunt câteva abilități la dezvoltarea cărora pot contribui, prin programe de învățare pragmatice, interactive, de cea mai bună calitate și… facilitate vizual!!!

Abilități de prezentare

Indiferent de profesie, cu toții facem prezentări. Unii pare că fac asta foarte natural, în timp ce alții se descurcă mai puțin bine. A susține o prezentare de mare impact nu este un lucru cu care te naști, ci este o abilitate pe care o poți dobândi chiar dacă ești o persoană timidă sau introvertită. Acest program de training își propune să îți prezinte în detaliu tehnici pentru a pregăti și susține o prezentare. Vom aborda subiecte precum pregătirea aspectelor vizuale, limbajul corpului, tonalitatea vocii, postura, precum și multe alte ingrediente necesare cuiva să susțină cele mai bune prezentări.

Abilități de comunicare și facilitare

Un program de pregătire pentru lideri și specialiști care vor să faciliteze întâlniri mai atrăgătoare și mai eficiente, unde oamenii sunt implicați activ și contribuie. Modul în care angajații colaborează în timpul întâlnirii are un impact direct asupra rezultatelor obținute. O comunicare eficientă împreună cu capacitatea de a organiza și modera întâlniri sunt abilități esențiale care permit oamenilor să fie mai conectați, să înțeleagă, să analizeze, să discute și să decidă mai bine. Acest training sprijină participanții să dezvolte abilități de moderare mai bune și să obțină mai mult din fiecare întâlnire pe care o facilitează.

Abilități pentru a oferi feedback

Felul în care managerii interacționează cu echipele lor are impact direct asupra rezultatelor pe care le obțin. Comunicarea eficientă este o abilitate esențială care le permite să fie mai conectați și să-i înțeleagă mai bine pe cei din echipă. Acest training îi ajută pe participanți să folosească feedback-ul pentru creșterea rezultatelor, dezvoltarea celor din jur și, mai ales, generarea unor relații de calitate, deschise și de încredere.

Abilități de Time Management

În acest training îi sprijin pe angajați să înțeleagă mai bine dinamica obiceiurilor, a energiei și a motivației. În timpul cursului, participanții învață cele 6 principii de bază pentru o mai bună productivitate și înțeleg cadrul pentru implementarea lor. De asemenea, vor descoperi cum să folosească un sistem de planificare și prioritare, care îi va ajuta să-și gestioneze mai bine zi de zi.

Abilități pentru menținerea performanței optime

Acest training sprijină dezvoltarea și menținerea unei performanțe optime prin explorarea stării de flux și prin dezvoltarea motivației. Training-ul cuprinde cele mai noi concepte de dezvoltare personală și îi ajută pe participanți să înțeleagă modul în care cercetările recente ne oferă o cantitate imensă de instrumente pentru a ne ghida mai bine cariera. Participanții înțeleg cele trei tipuri de performanță și ce generează acest lucru. Învață cum să își influențeze „drive-ul” și cum să își dezvolte competențele pentru a atinge starea de performanță optimă.

Abilități de Leadership

Situațional Leadership® II (SL® II) este cel mai cunoscut model de leadership din lume. La baza acestui model stă dezvoltarea abilității unui lider de a înțelege corect nevoile oamenilor din echipă. Apoi, în funcție de această diagnoză, liderul urmărește să aleagă stilul de leadership potrivit nevoilor acelei persoane sau echipe. Noul design al acestui training, utilizează cele mai inovative tehnici de învățare pentru a asigura o experiență cât mai bună pentru participant. Acesta încurajează participanții să se concentreze pe rezolvarea provocărilor din viața reală și demonstrează că cel mai bun stil de leadership este cel care se potrivește cu situația. Acesta este un training dezvoltat de către The Ken Blanchard Companies.

Abilități de self-leadership

Dezvoltați-vă mentalitatea și setul de competențe pentru a prelua controlul propriului dvs. succes și pentru a obține rezultatele care contează. Acest program se bazează pe modelul de conducere cel mai învățat din lume, SL® II și integrează cele mai recente cercetări privind abilitățile proactive necesare pentru angajați pentru a fi mai eficienți. Membrii echipei învață un limbaj comun pentru a discuta despre propria lor dezvoltare și performanță, permițându-le să aibă conversații mai eficiente și să creeze relații mai încrezătoare și deschise cu managerii lor. Acesta este un training dezvoltat de către The Ken Blanchard Companies.

Contact
Ne poți scrie la adresa de mai jos dacă vrei să participi la unul dintre workshop-urile pe care le organizăm, sau dacă vrei să organizezi un training intern pentru echipa ta.
De asemenea, așteptăm vești de la tine daca ești în căutarea unui facilitator grafic pentru următorul tău proiect sau eveniment.